Street Workout

Szokolóczy Áron bemutatja

A saját testsúlyos edzésemben az edzések száma fel van bontva

az „izomcsoportok” alapján. Hétfőn hasnap van, én ezt tartom a legfontosabbnak, mert a has egyben a törzsizom, tehát mindenhez kell. E nélkül semmilyen gyakorlatot nem tudunk megcsinálni, és mellette még jól is néz ki. Kedden pihenőnap van. Az is kell, nem szabad minden nap keményen edzeni! Az izomnak kell idő a regenerálódásra is. Szerda a mell-tricepsz napom, ez a kedvencem. Csütörtökön szintén pihenőnap van. Péntek bicepsz, ez az izomcsoport nagyon gyorsan elfárad. Szombat lábnap, amit senki nem szeret, viszont nagyon fontos, mert ha elhanyagoljuk, nagyon aránytalanul fogunk kinézni. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy nem edzenek lábra. Szerintem ez azért van, mert a lábunkkal nem tudunk különösebb gyakorlatot csinálni az egylábas guggoláson kívül, és ezért úgy érezzük, feleslegesen edzünk rá. Vasárnap pihenő.

Az edzéseim általában 1-1,5 órásak, de nyáron hosszabbak szoktak lenni.

 Fontos, hogy az izom fejlődéséhez fehérje is kell, tehát edzés után egy órán belül együnk valami olyat, ami sok fehérjét tartalmaz! Ez alatt nem a porra és társaira gondolok! Ezeknél sokkal jobb a túró, hús, hal, rizs, stb.

Ha belekezdtek, ne várjatok egy hét után változást, ez egy hosszú folyamat, de garantálom nektek, ha tényleg komolyan veszitek, egy év után hatalmas fejlődés fog látszódni rajtatok!